frasse August 8, 2006 Report August 8, 2006 HejTänkte det skulle vara kul att veta vad ni har hittat i era bilar. Själv har jag förutom nedanstående, hittat ännu mera småmynt, hårborste modell mindre, hårspännen, pennor, kvitton, garantikort mm. Detta är ju en del av våra kära bilars historia, och jag sparar det mesta av vad jag hittar.Vore kul att läsa (och att se ...) exempel på vad ni har hittat.mvh/Frasse Citera
warcry August 12, 2006 Report August 12, 2006 Jag har hittat några småmynt, alla orginalpapper + kvitton samt ett Pass från förre ägarens son. Citera
Nenne August 13, 2006 Report August 13, 2006 Inget annat än de vanliga småmynten Jag hade hoppats på ett Broadcast Sheet. Citera
Janne Holm CMC1740 August 13, 2006 Report August 13, 2006 Vet inte om detta räknas ett getingboJa just det då jag öppna in till ventilationskanalerna under instrumentbrädanEN ISSKRAPA i en cab Citera
matteponken August 13, 2006 Report August 13, 2006 De här sakerna hittade jag under matta i min 69:anett av mynten är från Hongkong.Fann också två kulhål i golvet Citera
Recommended Posts