NickeH cmc 600 September 21, 2006 Author Report September 21, 2006 Jag har köpt 3 st Shelby bilar redan2 st som jag ställer undan i garaget och en som jag tänkte köra street racing med, jag har redan monterat bur och grejorHäfftigast på gatan ! Du som har köpt en utmanar du mig ?Tja... Jag vet inte... Har ju bara en... Förresten har du sålt din 06a GT då? Citera
olesch September 22, 2006 Report September 22, 2006 Jag har köpt 3 st Shelby bilar redan2 st som jag ställer undan i garaget och en som jag tänkte köra street racing med, jag har redan monterat bur och grejorHäfftigast på gatan ! Du som har köpt en utmanar du mig ?Oj 3 stycken, det var inte dåligt. Du kanske vill variera dig mellan färger eller något För dem pengarna det kostar att köpa 3 st Shelby så hade jag nog övervägt att köpa en FORD GT istället Citera
NickeH cmc 600 September 22, 2006 Author Report September 22, 2006 Jag har köpt 3 st Shelby bilar redan2 st som jag ställer undan i garaget och en som jag tänkte köra street racing med, jag har redan monterat bur och grejorHäfftigast på gatan ! Du som har köpt en utmanar du mig ?Oj 3 stycken, det var inte dåligt. Du kanske vill variera dig mellan färger eller något För dem pengarna det kostar att köpa 3 st Shelby så hade jag nog övervägt att köpa en FORD GT istället Amen! Citera
tiptop September 23, 2006 Report September 23, 2006 Min 06 GT har jag kvar, frugan har fått ta över den för shopping turer osv. Citera
KR Motor October 3, 2006 Report October 3, 2006 hehe 3 st Då hade jag nog köpt ett par olika leksaker för lite variation Citera
pineman October 3, 2006 Report October 3, 2006 Min 06 GT har jag kvar, frugan har fått ta över den för shopping turer osv.Va tät du måste vara då, vad jobbar du med? Direktör kanske ? Bara skratta sig lycklig om man har tre av dessa klenoder, kanske du kan lägga upp bilder på dom, så man får se dom och tro på vad du skriver... Citera
tiptop October 6, 2006 Report October 6, 2006 Mycket riktigt gissat Pineman, jag är direktör och jag har mera pengar än vad jag behöver. Vad är du för något ??? Musse....kant.... Kanske ?Köp en ny Shelby GT 500 själv när du får råd...... Fantastisk bil !Wroooom....... Citera
Recommended Posts