Jump to content

Recommended Posts

Är det verkligen en Musse....? :shock:

Den ser så smal ut? Mera som en Ford Anglia 56:a.... :oops:

Närrå - det är en häftig film - absolut. Är det du som kör? Jag hänger nog inte riktigt med i svängarna. Föraren surrar något om bromsarna. Mina mattas rätt fort tycker jag.

Å du - tack för att du visade mig på den sidan - herrejösses vad mycket härliga videosnuttar det finns där. Gillar han som kommer ut på gatan och ska "stila" - tappar kontrollen och far rätt över refugen in i de parkerade bilarna. Är det det som kallas Jackass :-- ....?

Är det verkligen en Musse....? :shock:

Den ser så smal ut? Mera som en Ford Anglia 56:a.... :oops:

Närrå - det är en häftig film - absolut. Är det du som kör? Jag hänger nog inte riktigt med i svängarna. Föraren surrar något om bromsarna. Mina mattas rätt fort tycker jag.

Å du - tack för att du visade mig på den sidan - herrejösses vad mycket härliga videosnuttar det finns där. Gillar han som kommer ut på gatan och ska "stila" - tappar kontrollen och far rätt över refugen in i de parkerade bilarna. Är det det som kallas Jackass :-- ....?

Det är film formatet som är knas, jag lovar att det är en Musse :--

Det är både jag och Gullabo som kör i filmen. Han nämde att bromsarna mattades i sista kurvan bara (baer skivan sprack!) och att pedalen var mjuk men annars så gjorde dom det dom skulle! Cobra bromsarna är faktiskt grymma, har nya belägg, vätska och stålomspunna slangar och dom bettar som fan och mattas ingenting.