FB 66 August 20, 2003 Report August 20, 2003 Hej, har en -66:a FB där rally packet inte är inkopplat. Har någon kopplingsschema till varvräknare och klocka blir jag glad.Frank Citera
NiklasW August 20, 2003 Report August 20, 2003 Har du kollat kopplingsschemat under EL i forumet?RallyPacket borde ju finnas med tycker man. Citera
fast66 August 22, 2003 Report August 22, 2003 länken visar schematiskt och här kommer en länk till en bild. Båda från Dave Hammars suveräna hemsida, och kopierat från FoMoCo's egna skrifter. Dessa finns också reproducerade i ngt mindre format än original.http://www.hammar.dyndns.org/wiring/66acces.jpg Citera
Pelle cmc 375 August 22, 2003 Report August 22, 2003 Jag har scannat av ett schema, visserligen till en 65a men det borde inte skilja något. Jag har ett stort scema så jag fick scanna två ggr, men du får väl skriva ut och klippa & klistra. Hoppas det syns annars får du höra av dig. Citera
Pelle cmc 375 August 22, 2003 Report August 22, 2003 Jag har problem att få iväg bilderna. är du intresserad så kan jag maila dom direkt till dig. Det blir lite senare jag håller på att måla mussen i garaget. Citera
FB 66 September 6, 2003 Author Report September 6, 2003 Hej, tack för alla svar, hoppas nu bara att mätarna funkar!HälsningarFrank Citera
Recommended Posts