k-codekowboy September 10, 2006 Report September 10, 2006 Skulle vilja ha lite tips. Är på jakt (alltid ) efter diverse gamla orginaldelar, skruvar, bultar, brickor - kort sagt lite olika småprylar till motor och kaross i min strävan att få bilen så korrekt som möjligt. Har inte besökt Yankee Parts i Göteborg eller Osby demontering och undrar om någon känner till dessa ställen? Kanske finns det andra företag, bra forum (har försökt här, men det har inte gett något) eller privatpersoner för den delen ni kan rekommendera?Tack på förhand. / Tony Citera
JH September 10, 2006 Report September 10, 2006 Som du säkert känner till så finns Rolands Mustang. Han har det mesta man söker. Själv har jag lidit av att jag aldrig slängt något under alla år jag skruvat på Mustanger. Kan vara bra att ha, har man alltid försvarat sig med. Citera
k-codekowboy September 10, 2006 Author Report September 10, 2006 Jag slängde en del när jag var yngre (läs okunnig ) mycket pga. utrymmesbrist, men det ångrar jag idag. Vill att varenda detalj ska vara korrekt på bilen och det innebär en del sökande när tidigare ägare varit mindre nogräknade. Ska kolla med Roland om han har det jag söker och om jag har råd. Mvh/ Tony Citera
Recommended Posts