rossander September 19, 2006 Report September 19, 2006 Hej!Min generator rasslar lite och jag tänkte fråga om det går att byta lagren i den? I såfall är det mycket jobb? Citera
Lars Oscarsson cmc383 September 19, 2006 Report September 19, 2006 Hej.Du kan byta lager, finns att köpa hos Hansen Racing, dubör läsa igenom fakta för att ge dig in på detta se verkstads-handbok eller liknande. Alternativet är att lämna in den till en firma typ El o Diseloch låta dom göra det, jag vet att det är nervigt att göradet själv, men det går. Alternativ 2 är att köpa en utbytes, finns också hos Hansen,blir lite dyrt kanske men den håller å andra sidan säkertlivet ut. Citera
rossander September 21, 2006 Author Report September 21, 2006 Vad kan det kosta att lämna bort för ett lagerbyte? Citera
Fredde77 September 22, 2006 Report September 22, 2006 Frågan är om det lönar sig att enbart byta lager. Nya generatorer är relativt sett ganska billiga. Jag köpte en ny för 1200:- på Norrlands Custom. Har dock sparat den gamla generatorn då den är orginal./Fredde Citera
Recommended Posts