October 11, 200618 yr comment_33493 Är det någon som har bra erfarenheter när det gäller kvalité passform e.t.c av dörrar till en 1970 Mach 1 som går att köpa i USA ? Tack på förhand. Per MagnellCMC1898
October 11, 200618 yr comment_33494 om kvalitén är densamma som alltannat repro som jag beställt ifrån staterna så skulle jag gissa på urusel passform, som någon sa i en annan tråd, uttrycket "bolt on" inte "skruva på" som i england utan "bygga om" i USA
October 12, 200618 yr comment_33525 Hej.Man uttrycka passform på olika sätt, mycket dåligto lite bättre, delar från exempelvis Paddock inc är av den bättre sorten då dom är grossister åt mångaåterförsäljare. Dom har också enligt påstående kvalite på plåtsom dom har hård koll på, ett stort problem för domär de återförsäljare som säljer repro plåt ihop med deras nytillverkad ekonomiplåt i den högre klassen. Sedan är det till stor vickt vad vi själva tänkerbetala, billigt är i många fall lika med skräp, och det är ju billigt som vi oftast väljer, eller. Jag har själv köpt ekonomiplåt från Paddocks och kanintyga att delarna passar om man betalar, ett problemär att det kan bli skador på stora plåtdelar vid transport,och att få skadade plåtdelar utbytta är ett monsterjobb. Vill också påstå att delar från Taiwan inte alltid är sopor, det är samma här, delarna görs under olikanormer vissa plåtdelar som görs är från utslitnavertyg som skulle skrotas för länge sedan. Exempel på detta är framskärmar som är någoteller några nummer för stora, ser bra ut där deligger på disken, men kan vara en mardröm när det skall monteras.