Peter CMC1869 November 6, 2006 Report November 6, 2006 Viket system är det absolut bästa. Funderar på att byta ut mitt orginalsystem mot ett modernare lite mer pålitligt. Viktigt att det pallar lite värme för det kan bli lite ljumet under huven ibland Citera
JohnB November 6, 2006 Report November 6, 2006 "Viktigt att det pallar lite värme för det kan bli lite ljumet under huven ibland" Petronix!John Citera
Peter CMC1869 November 6, 2006 Author Report November 6, 2006 Hej John, (428cobrajet.com?)Vilka Pertronix grejer ska man ha då? Vad är det optimala paketet? Citera
JohnB November 6, 2006 Report November 6, 2006 Javist. 428cobrajet.com Finns even der.Petronix eller ..Tja, vet ej.Har just bytt ut min Mallory Unilite med orginalgreier. Et tips jag har sett flere rekomenderer er att om du anvender Petronix, så ha alltid med det gamla stiftsystemet.Vet ej vad som er best. Petronix eller Petronix 2.Blir att byta ut mitt stiftsystem med Petronix i vinter.John Citera
Recommended Posts