Black Sunshine August 29, 2003 Report Share August 29, 2003 Nu har jag surfat runt här och letat efter nåt som säger mig vad den här koden skall säga! 65A betyder HT det vet jag! Och T:et betyder väl Candy apple red, har jag rätt så långt och vad betyder resten???? Mustangplus.com kan jag tyvär inte komma in på; har försökt flera gånger ida!! Kan någon vänlig själ som inte tröttnat på alla vin-plåtar ge mig ett svar? Jag vore supertacksam!!!! Här är koden 65A T 11D 937516 31 Tack för den här välsignade sidan!!!!!!!!!MVH Rickard Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
NiklasW August 29, 2003 Report Share August 29, 2003 Det beror helt på vilken årsmodell bilen är av.Här har du en sida som jag brukar använda: http://iml.jou.ufl.edu/projects/students/Blommel/default.htm Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
cmc 49 August 30, 2003 Report Share August 30, 2003 Hej här är också en bra sida om man vill veta hur sin bil ska vara det fattas lite siffror av dina så du får kolla upp de lite bättre:--- http://www.mustangdecoder.com/ Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
fast66 August 30, 2003 Report Share August 30, 2003 Nu har jag surfat runt här och letat efter nåt som säger mig vad den här koden skall säga! 65A betyder HT det vet jag! Och T:et betyder väl Candy apple red, har jag rätt så långt och vad betyder resten???? Mustangplus.com kan jag tyvär inte komma in på; har försökt flera gånger ida!! Kan någon vänlig själ som inte tröttnat på alla vin-plåtar ge mig ett svar? Jag vore supertacksam!!!! Här är koden 65A T 11D 937516 31 Tack för den här välsignade sidan!!!!!!!!!MVH Rickard65A =HTT= Candy Apple Redhär saknas koden om inredning. Posta den oxo.11D= 11:e april, dvs planerat tillv.datum937516=exportkod 93 (vet ej var det är) ordernr 75163=3.20:1 (om 65-67a) 2.79:1 (om 68-70a) kod 65A är ju HT mellan 65-70.1= 3vxl manuell låda. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
NiklasW August 31, 2003 Report Share August 31, 2003 http://www.mustangdecoder.com/Just den sidan jag menade. Sidan jag länkade till vet jag inte varifrån jag fick. Ganska kass. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
göran cmc 302 September 1, 2003 Report Share September 1, 2003 Hej grabbar,Det finns ett dekoderprogram att ladda ner på TEKNIK-sidan !!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Sunshine September 4, 2003 Author Report Share September 4, 2003 Hej! Nu har jag dekodat nr om färg osså! Det ska vara Parchment och röd deluxe....Finns det någon innredning som ser ut så? O i så fall, vad ska vara Parchment och vad ska vara rött? Rickard Isaksson Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
fast66 September 8, 2003 Report Share September 8, 2003 Om du skickar in koden du hittat och vilken årsmodell du har så blir det lite lättare. Spontant hittar jag ingen parchment/röd de luxe inredning, det fanns vit deluxe med röda "appointments " 1965... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Sunshine September 9, 2003 Author Report Share September 9, 2003 Förstod nu vad jag gjort för fel :wink: Inredningen ska vara helsvart standard! Då är allt i sin ordning!! Bilen är helt i original det var därför jag blev så förbryllad!! Tack för hjälpen!!Mvh Rickard Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts