Jump to content

Featured Replies

comment_2106

Nu har jag surfat runt här och letat efter nåt som säger mig vad den här koden skall säga! 65A betyder HT det vet jag! Och T:et betyder väl Candy apple red, har jag rätt så långt och vad betyder resten???? Mustangplus.com kan jag tyvär inte komma in på; har försökt flera gånger ida!! Kan någon vänlig själ som inte tröttnat på alla vin-plåtar ge mig ett svar? Jag vore supertacksam!!!! Här är koden 65A T 11D 937516 31 Tack för den här välsignade sidan!!!!!!!!!

MVH Rickard

comment_2114
Nu har jag surfat runt här och letat efter nåt som säger mig vad den här koden skall säga! 65A betyder HT det vet jag! Och T:et betyder väl Candy apple red, har jag rätt så långt och vad betyder resten???? Mustangplus.com kan jag tyvär inte komma in på; har försökt flera gånger ida!! Kan någon vänlig själ som inte tröttnat på alla vin-plåtar ge mig ett svar? Jag vore supertacksam!!!! Här är koden 65A T 11D 937516 31 Tack för den här välsignade sidan!!!!!!!!!

MVH Rickard

65A =HT

T= Candy Apple Red

här saknas koden om inredning. Posta den oxo.

11D= 11:e april, dvs planerat tillv.datum

937516=exportkod 93 (vet ej var det är) ordernr 7516

3=3.20:1 (om 65-67a) 2.79:1 (om 68-70a) kod 65A är ju HT mellan 65-70.

1= 3vxl manuell låda.

comment_2223

Om du skickar in koden du hittat och vilken årsmodell du har så blir det lite lättare. Spontant hittar jag ingen parchment/röd de luxe inredning, det fanns vit deluxe med röda "appointments " 1965...