Jump to content

Dörrbricka!!?


Black Sunshine

Recommended Posts

Nu har jag surfat runt här och letat efter nåt som säger mig vad den här koden skall säga! 65A betyder HT det vet jag! Och T:et betyder väl Candy apple red, har jag rätt så långt och vad betyder resten???? Mustangplus.com kan jag tyvär inte komma in på; har försökt flera gånger ida!! Kan någon vänlig själ som inte tröttnat på alla vin-plåtar ge mig ett svar? Jag vore supertacksam!!!! Här är koden 65A T 11D 937516 31 Tack för den här välsignade sidan!!!!!!!!!

MVH Rickard

Link to comment
Share on other sites

Nu har jag surfat runt här och letat efter nåt som säger mig vad den här koden skall säga! 65A betyder HT det vet jag! Och T:et betyder väl Candy apple red, har jag rätt så långt och vad betyder resten???? Mustangplus.com kan jag tyvär inte komma in på; har försökt flera gånger ida!! Kan någon vänlig själ som inte tröttnat på alla vin-plåtar ge mig ett svar? Jag vore supertacksam!!!! Här är koden 65A T 11D 937516 31 Tack för den här välsignade sidan!!!!!!!!!

MVH Rickard

65A =HT

T= Candy Apple Red

här saknas koden om inredning. Posta den oxo.

11D= 11:e april, dvs planerat tillv.datum

937516=exportkod 93 (vet ej var det är) ordernr 7516

3=3.20:1 (om 65-67a) 2.79:1 (om 68-70a) kod 65A är ju HT mellan 65-70.

1= 3vxl manuell låda.

Link to comment
Share on other sites

Om du skickar in koden du hittat och vilken årsmodell du har så blir det lite lättare. Spontant hittar jag ingen parchment/röd de luxe inredning, det fanns vit deluxe med röda "appointments " 1965...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...