eristen November 18, 2006 Report November 18, 2006 Jeg er eier av en 1965 fastback. Den er under restaurering og jeg ønsker å kunne få luft scoop på sidene (ikke bremsescoop som shelby har) med det som vi finner på 67-68 fastback de som sitter bak døren og skal erstatte luftinntaken som orginalt er der. Jeg har lett overalt og har funnet ut at de kun lages for 67-68 mo og ikke 65. Er det noen som vet om dette er mulig å skaffe? Eventuelt om noen har fått laget slike7støpt selv??mvherik stene Citera
Lars Oscarsson cmc383 November 18, 2006 Report November 18, 2006 Hej.Vill du ha dessa i Diecast metal alltså gjutgärn så är det bara67 som har dessa. Ett litet tipps, kolla med Rolands Mustangdelar Filipstad hanhar mycke begagnade delar ligger. Kolla vår hemsida www.mustangclubsweden.com för länkar. www.RolandsMustang.comFörlåt hundra gånger, jag missuppfattade frågan, slarvigt av mig. Du vill alltså ha dom som sitter på SHELBY 67-68 nere på bakskärmen. Jag trodde att det var de som är originalmonterade 1967. Citera
Tommyax November 18, 2006 Report November 18, 2006 Är det sådana här du menar?http://www.mustangsunlimited.com/itemdy00.asp?T1=X1005PR+01mvh Tommy Citera
Tommyax November 18, 2006 Report November 18, 2006 Ehhh, läste lite slarvigt,, det var inte de som du efterfrågade,,,,mvh Tommy Citera
Recommended Posts