Mats Helmersson December 4, 2006 Report December 4, 2006 Tjena!Här är en lite försmak av vad som komma skall...! Kanske en försmak av nästa genarations mustang 2010?Från LA Motorshow:Giugiaro MustangDesigned by Fabrizio Giugiaro of ItalDesign fame, this concept's all-glass roof integrates right into the windshield and also has scissor doors making a striking Mustang statement. Citera
Mats Helmersson December 4, 2006 Author Report December 4, 2006 Denna skönhet får oxå vara med! Citera
Mats Helmersson December 4, 2006 Author Report December 4, 2006 Kan bara konstatera att om Ford börjar att tillverka denna så blir det problem...Då måste jag sälja huset och då blir inte övriga i familjen så glada Citera
Leijon CMC 855 December 4, 2006 Report December 4, 2006 Nja jag vet inte... tycker den tappat en hel del av vad som gör en Mustang till en Mustang. 05an var ett steg fram fast ett steg bak... detta är mer 2 steg fram och inte har en susning vad de håller på med. Citera
Mats Helmersson December 4, 2006 Author Report December 4, 2006 Hmm... det bästa vore ju förstås att göra en så gott som exakt kopia av en -67:a cab... Citera
Leijon CMC 855 December 6, 2006 Report December 6, 2006 Mussen kommer mer än troligt INTE att se ut på detta viset. Det är trots allt en conceptbil och kommer inte ingå i någon produktion. Fans dock en massa roligt på www.webridestv.com... massa coola conceptbilar och produktionsbilar som Lambos mfl.//Niklas Citera
Lygdman cmc813 December 7, 2006 Report December 7, 2006 Varför inte köpa en Nissan 350Z direkt...?Precis vad jag oxå tänkte när jag såg den! Citera
Recommended Posts