Jump to content

Hjulklappen till pappa


Gurra

Recommended Posts

Dessvärre kommer den inte att hinna hit föränn efter jul,men i god tid före nästa års tomte hysteri(egentligen struntar jag i vilket,har väldigt svårt för en massa onödiga helger).Bilen är ett objekt,behöver lite plåt å färg men ser inte ut att vara värre än den jag gjort tidigare,jag är en sån där konstig en som kan finna nöje i att renovera.Det är en sådan bil som jag drömt om,och kollat efter länge en 69 Mach1 351 2v FMX 9tum servo ac fold down rear seat, verkar vara hyggligt orginal.Kommer dock att åka på en del husrenoveringsarbete pga att min fru visade sej vara värsta förhandlaren, samt att hon utnyttjade mitt trångmål(kan de verkligen vara lagligt?)men det bjuder jag på.Nu leker livet :D

mach1de003no9.jpg

Link to comment
Share on other sites

Objektet ser verkligen intressant ut, vad det beträffar förhandlingen är det dömt att misslyckas. Det värsta är när dom spelar på skulld känslorna, för att man köper något man själv verkligen vill ha... :)

Men man får se det possitiva med att lägga pengar/arbete på ett hus oxå, och det är att man själv får bo kvar där och det blir bättre även om man har svårt att se det för stunden. Dom kan lika gärna börja tjata om shopping resa till london eller liknande och det har man svårare att nyttja för egen del...

*ironi, för dom som inte vill förstå*

Grattis till köpet och

Lycka till med Objekten

Link to comment
Share on other sites

I dag chockade min fru mej rejält,liksom järnridån till slut kollapsade inför trycket av bättre bättre vetande började hon svänga,så här lät det "missförstå mej inte men jag satt och kollade på bilderna idag och den ser faktiskt......jag menar att... om man jämför med den gamla, så är den faktiskt ganska snygg"men hon tycker inte om färgen.Lovade att återigen sätta mej vid förhandlings bordet vad gäller färgval,det kan jag ta,skulle hugga av ena foten om så krävdes bara för att lägga vantarna på den här bilen

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...