Svedis January 31, 2007 Report January 31, 2007 Cabba ner!!!Körde 150 km i morse på de värsta grisvägar jag skådat i år. Fick ju nästan ha extra spolarvätska på släpet. Bilen bytte färg från snyggt silverfärgad till vägverkets grådaskiga bruna....Men tidsoptimist måste man ju vara och hoppas på cab-körning i mars./svedispsCheva, är det något japanskt?? Citera
Fredrik fd 863 February 12, 2007 Author Report February 12, 2007 Cabba ner!!!Körde 150 km i morse på de värsta grisvägar jag skådat i år. Fick ju nästan ha extra spolarvätska på släpet. Bilen bytte färg från snyggt silverfärgad till vägverkets grådaskiga bruna....Men tidsoptimist måste man ju vara och hoppas på cab-körning i mars./svedispsCheva, är det något japanskt??Jättekul! Du skall nog ta ock plocka fram atlasen min gode man.Cheva är fanimej inte japanskt, skärp dig!!!De görs faktiskt i Korea numera, så det så Citera
Toni CMC1361 February 12, 2007 Report February 12, 2007 Ha ha, snart kommer väl någon och påstår att Ford kommer från Hisingen... eller hur det nu var.Torrare vägar åt folket!!!!!! Citera
Lars Oscarsson cmc383 February 12, 2007 Report February 12, 2007 Hej.Måste lägga in en kommentar, jag är totalt ointresseradav ike jänkare och det är nog Chevrolet också med tankepå vad dom säljer idag med Cheva märke man har klistrapå något som kommer från Made in Korea tror jag, inteså kul att visa en sådan för någon med USA blod. Jag kan bara försöka att intyga er andra tvivlare, skall vara någon som helst njutning så ska det vara en ponycar och då gärna en Mustang , det finns givetvis några andra märken som plattsar här också bara dom är från rätt århundrade d.v.s 60-70 talare, Camaro, Transam, Firebird, Cougar, mfl det är njutning det, Ja Ja några har Cheva märke på sig. Citera
Recommended Posts