Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum - Classic Mustang Club Sweden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vems bil är detta, fler bilder?

Featured Replies

Vems bil är detta:

060916mustanstripes01.jpg

Tog denna bild då det var premiär för Schelbyn hos Exclusive i höstas.

Skulle vilja se om stripsen därnere bara är där man ser nu eller om den också är framför och bakom, funderar på likadana!

/Jocce

Vems bil är detta:

060916mustanstripes01.jpg

Tog denna bild då det var premiär för Schelbyn hos Exclusive i höstas.

Skulle vilja se om stripsen därnere bara är där man ser nu eller om den också är framför och bakom, funderar på likadana!

/Jocce

Det är som Nicke säger, det är min bil. bif ytterligare bild.

Lycka till Lelle

Vems bil är detta:

060916mustanstripes01.jpg

Tog denna bild då det var premiär för Schelbyn hos Exclusive i höstas.

Skulle vilja se om stripsen därnere bara är där man ser nu eller om den också är framför och bakom, funderar på likadana!

/Jocce

Det är som Nicke säger, det är min bil. bif ytterligare bild.

Lycka till Lelle

Hmm får inte med bilden??

Så där, den var för stor..

  • Author

Ah, tackar för den där bilden också :)

Som jag trodee, stripsen sitter bara "mellan" hjulhusen så att säga.

Snyggt, funderar på o göra likadant på min, dock lär det väl bara få stå "GT" eller nått på min :)

Har du koll på måtten (höjden) på stripsen?

/Jocce

Ah, tackar för den där bilden också :)

Som jag trodee, stripsen sitter bara "mellan" hjulhusen så att säga.

Snyggt, funderar på o göra likadant på min, dock lär det väl bara få stå "GT" eller nått på min :)

Har du koll på måtten (höjden) på stripsen?

/Jocce

Hej

Inte i huvudet men jag kan mäta och återkomma med mått.

Hej så länge/Lennart

Ah, tackar för den där bilden också :)

Som jag trodee, stripsen sitter bara "mellan" hjulhusen så att säga.

Snyggt, funderar på o göra likadant på min, dock lär det väl bara få stå "GT" eller nått på min :)

Har du koll på måtten (höjden) på stripsen?

/Jocce

Hej igen Jocce

Stripen är smala ca 8mm breda 60 mm utrymmet mellan ca 6mm.

Lycka till

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Hej

Har du måtten på stripsen som går över huv och tak också?

Ursäkta dröjesmålet.

De breda stripen är 26cm breda och bredden mellen dem är 6cm.

Mvh/Lennart

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

Account

Navigation

Sök

Sök

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.