Jump to content

Recommended Posts

Det blir det sista streetracet för året och tanken är att det även skall vara en bilutställning med europeer, japanbilar och amerikanare (omfattningen är svår att sia om, mycket beror på naturligtvis på vädret). De skall dessutom försöka med någon form av uppvisning i pausen. Det blir dock inte så vitt jag förstår någon marknad, tyvärr.

Vore kul om du dök upp i Mach 1:an.

Gå gärna in på KDR:s hemsida för att se vad som gäller i övrigt, tider m.m.

P.s. vid de tidigare racen har ett par tre Mustanger deltagit

Svar: Nej! jag vet inte vad det är på lördag.

Jag skall köpa ett lösnummer (av Wheels alltså) och studera så man inte missar något.

Förresten kanske det framgår på Wheels hemsida eller???

Traktorer? Veteraner? Det kanske är PRO som har träff???

Nej! Det var ju nämnt i Wheels kalender så det borde väl ha med bilar att göra eller om det är Hammarö motorcykelklubb eller vad dom kallar sig som har träff/marknad. Jag ska försöka undersöka lite under morgondagen så får vi se.

Appropå morgondagen. I morgon mellan kl.18.00 till c:a 21 är det sista träffen för säsongen vid slussvaktstugan i Karlstad. Tyvärr har det varit mest motorcyklar de senaste torsdagarna men det brukar också vara några mussar som letar sig dit + ett antal andra mer eller mindre intressanta bilar.

Om intresse finns och du inte vet var slussvaktstugan ligger så hör av dig.

Vet du vad det är på lördagen då..förutom en marknad på travbanan..har inga upplysningar mer förutom det, det stog i Wheels.

I lokaltidningen finns idag 19/9 en pytteliten annons...jag citerar:

Veteranmarknad

Färjestadstravet (inomhus)

20/9 öppet 9-15

Delar+tbh bil, mc, moped, auto-

mobilia, modellbilar, pryl & kuriosa.