fd cmc1234 April 16, 2007 Report April 16, 2007 Har varit borta härifrån ett tag, då gamla Bettan fått stå på undantag en längre tid (bl.a. på grund av konkurrens från en 35 år yngre skönhet från Tyskland ). Nu när nyhetens behag har lagt sig kryper jag till korset och kan bara hoppas hon tar mig till nåder. För att blidka henne har jag köpt en del presenter, bl.a. nya bladfjädrar och lite annat smått och gott.Jag har tyvärr ingen erfarenhet av att byta bladfjädrar, och har heller inte plats. Kan någon rekommendera en bra verkstad i Göteborgsområdet?Man rullar ju knappast in med en 66:a på Bilia Ford i Sisjön...Tacksam för tips! Citera
Fredrik fd 863 April 16, 2007 Report April 16, 2007 Hej!Länge sen sist, jag hade en röd GT för ett par år sen....om du minns.Jag kan varmt rekommendera Zoran på speedperformance ( http://www.speedperformance.nu ) i Kållered. Hälsa från Fredrik Thor Citera
fd cmc1234 April 16, 2007 Author Report April 16, 2007 Hej!Visst minns jag! Var ju spekulant på den bilen, men det bidde ju tyvärr inget den gången. Det var väl lägenhetsrenovering som kom emellanom jag inte minns fel. Kassa prioriteringar... Tack för tipset om speedperformance! Har hört gott om dem, men trodde inte de pysslade med så simpla saker som fjädrar.Mvh Carl-Johan Citera
Fredrik fd 863 April 17, 2007 Report April 17, 2007 Nejdå, ibland när man kommer dit så sitter han å byter bromsar på nån risig servicebil. Närsta så är det motorrumsdetaljering på en Riviera.Tror att han tycker det är kul med lite jänkebilar Citera
Recommended Posts