elboy cmc 388 April 21, 2007 Report April 21, 2007 Är det någon som har lyckas få tag i en mätartavla med km/h visning? Sen undrar jag om det är någon som har handlat delar från tysklandoch då från vem? Citera
flames^ April 21, 2007 Report April 21, 2007 Tja!Jag blev tipsad de här stället när jag va på jakt efter en motor till elhissen.Tog ca: en vecka innan ja hade den hemma och kostade 1600 kr mindre än o beställa från ford http://www.latemodelrestoration.com/ Citera
olesch April 21, 2007 Report April 21, 2007 Är det någon som har lyckas få tag i en mätartavla med km/h visning? Sen undrar jag om det är någon som har handlat delar från tysklandoch då från vem?Kolla E-bay!Jag fick tag i ett komplett instrument kluster i KM/h ifrån en kanadensisk mustang. Totalt med allt så kostade det mig 500 kr =)Vågar inte drömma om vad Ford skulle ta. Nog närmare 10 000 Citera
grufman April 21, 2007 Report April 21, 2007 Brukar ligga på ungefär 4000kr. då får man även välja mätarställning och km/h eller mph Citera
olesch April 21, 2007 Report April 21, 2007 Brukar ligga på ungefär 4000kr. då får man även välja mätarställning och km/h eller mphDet var ju inte så farligt med tanke på Ford i Malmö skulle ha närmare 5000 för att koda om mina nycklar för PATSen. Citera
elboy cmc 388 April 21, 2007 Author Report April 21, 2007 tänkte ni på grufman programerar ni om dessa mm vad nu som behövs för att det ska funka? Citera
grufman April 21, 2007 Report April 21, 2007 tänkte ni på grufman programerar ni om dessa mm vad nu som behövs för att det ska funka?Vissa instrumentkluster måste programmeras in för att bilen ska kunna starta eftersom stöldskyddet sitter där. Det gör vi. Däremot får vi dom färdigprogrammerade när det gäller km-räknaren, den kan vi tyvärr inte påverka. Citera
Recommended Posts