ErikC April 23, 2007 Report April 23, 2007 Ni som har transporterat bilar inom USA, vilka företag har ni använt Er av?Jag har alltid kört dom själv till hamnen eller haft vänner som gjort det, men aldrig fraktat dom dit.Så om Ni har några tips på vilka man ska använda sig av så skriv gärna!Tackar för hjälpen P.s det gäller Östkusten om det gör nån skillnad! d.s./Erik Citera
k-codekowboy April 25, 2007 Report April 25, 2007 Ring GT-Shipping i Helsingborg. Dem har hjälpt mig flera gånger på ett suveränt sätt.Mvh/ Tony Citera
NightRider September 16, 2007 Report September 16, 2007 NordTrafik hamtade upp min bil i Dallas utan makemang. Nar den kom till Goteborg var tanken tillbucklad. Svaret jag fick var typ 'vad gor det? Det ar ju en gammal bil'. Inte ratt firma for oss mao. Citera
CP CMC#2126 September 16, 2007 Report September 16, 2007 Jeg använda detta firma til at transportere 2 bilar inom USA, snabb, billig og bra service.http://www.discountautotransport.com/index.htm Citera
Recommended Posts