cmc 581 May 23, 2007 Report May 23, 2007 tjena. har meckat dit en 100 amp generator från en nyare volvo på min 70 musse och lurar lite på hur man ska koppla. Behöver ju inget externt laddrelä längre. Är det bara plus minus och en kabel till laddningslampan i panelen? Eller behövs det göras nåt mer för att få det att funka? Citera
pools May 24, 2007 Report May 24, 2007 Hej!I aprilnurmet av Mustang Monthly fanns en artikel om detta. Jag kan skickaen kopia av den i kväll Citera
TonyM67 May 24, 2007 Report May 24, 2007 P-O hur prenumenerar man på Mustang Monthly ?? skulle vara kul att få va med som prenumerantTG Citera
pools May 24, 2007 Report May 24, 2007 Jag "prenumererar" hos Press-Stop. Kolla med din lokala Press-Stop-butik omdom kan lägga upp en prenumeration åt dig. Min butik gör så i alla fall. Jagbetalar ett halvår i förskott och sen skickar dom tidningen till mig. Annars fårdu köpa lösnummer varje månad. Att prenumerera från USA funkar tydligenväldigt dåligt som många på forumet kan intyga. Mvh. Citera
dacke May 24, 2007 Report May 24, 2007 Det funkade väldigt dåligt förut, men sen förra sommaren har alla nummer faktiskt kommit fram...Och det blir ju en hel del billigare att prenumerera direkt hos Mustangmonthly så länge tidningen kommer fram vill säga Citera
Recommended Posts