Björnis- CMC 185 May 24, 2007 Report May 24, 2007 Hej, vad är det för skillnad på en 302-4v och en 302-2v? Citera
Janne Holm CMC1740 May 24, 2007 Report May 24, 2007 4-V betyder att du har en fyrportsförgasare med tillhörande insug2-V betyder att du har entvåportsförgasare med tillhörande insugDu får ut lite mer hästkrafter med 4-VFörsynt fråga med tanke på din verksamhetsort Sollentuna/LinköpingBor du i Sollentuna och jobbar i Linköping?Med tanke på dina automat problem så finns det kanske lite folk iVätterbygden som kan titta på plats och förhoppningsvis ge lite mer rådom bilen är i Linköpingstrakten Citera
Peter CMC771 May 24, 2007 Report May 24, 2007 Hej BjörnisSkillnaden mellan 2/4V är om man har en 2ports förgasare eller 4ports förg. Om man är osäker på vad man har, så ta bort luftfiltret & kolla.Ser man då bara två hål ner i förg har man 2v ser man 4 hål ner i förgasaren har man 4v.Mvh:Nybom Citera
Björnis- CMC 185 May 24, 2007 Author Report May 24, 2007 Tack . Jag kommer från Linköping och jobbar i stockholm. Bilen har jag för tillfället i Sollentuna. Jag köpte den här uppe och och det har alltid varit något strul med den . Så jag har inte kunnat ta "hem" den. Citera
Björnis- CMC 185 May 24, 2007 Author Report May 24, 2007 Hej Jag har en fyrportsförgasare, men om det är "rätt" förgasare vet jag inte. Jag har inte hittat någon märkning på den Citera
Janne Holm CMC1740 May 24, 2007 Report May 24, 2007 Tack . Jag kommer från Linköping och jobbar i stockholm. Bilen har jag för tillfället i Sollentuna. Jag köpte den här uppe och och det har alltid varit något strul med den . Så jag har inte kunnat ta "hem" den.När du väl får hem bilen så måste du komma på alla våra träffarvi har här nere i östergötland med omnejd Vi har en bra anslutning och även samarbetar lite med både TransAm ochCamaro klubbarna http://www.mustangclubsweden.com/vatter ... /index.htmOBS gör inget om du kommer med annan bilVissa åker till och med BMW till träffar Citera
Recommended Posts