mahas May 28, 2007 Report May 28, 2007 Är det någon som kan lägga upp en bild hur listen bakom dörren skall se ut i orginalutförande.Min är helt överlackad av förre ägaren och det börjar bli dags att fixa till detta nu På en 68:a 2 dr HT kanske skall tilläggas. Citera
Ronnie S May 28, 2007 Report May 28, 2007 Menar du det "falska luftintaget"? I så fall ska bottenbiten vara lackad i karossfärg, och den kromade delan som sitter utanpå ska ha infällda fält med svart färg. Så här ser det ut på min bil. Citera
mahas May 29, 2007 Author Report May 29, 2007 Tackar!På min är allt grönt Har någon tips på hur jag får bort färgen smidigt? Citera
Janne Holm CMC1740 May 29, 2007 Report May 29, 2007 Tackar!På min är allt grönt Har någon tips på hur jag får bort färgen smidigt?Prova med aceton Citera
mahas May 30, 2007 Author Report May 30, 2007 Tackar!På min är allt grönt Har någon tips på hur jag får bort färgen smidigt?Prova med acetonSkall testa. Citera
Recommended Posts