Tommyax June 4, 2007 Report June 4, 2007 Kanske skämma bort frun lite med en liten present med en lite touch av Mustang? Snygga faktiskt och dyra, funderar ändå på att beställa."Headliner" stuk på innertyget Handtag med rattkänsla,,,,Mvh Tommy Citera
Sa-Malmoe June 5, 2007 Report June 5, 2007 Har du en länk till sidan där man kan beställa/titta mer. Citera
pineman June 5, 2007 Report June 5, 2007 Fan va läckert, detta måste jag beställa till tjejen....Var köper jag och vad kostar det???Hör av dig ... Citera
ThomasFB June 5, 2007 Report June 5, 2007 Bland det coolaste av onödiga prylar man sett på en tid Citera
uffeg June 5, 2007 Report June 5, 2007 Varsågoda. En länk kommer här:http://webpages.charter.net/risenhour/a ... index.html Citera
Tommyax June 5, 2007 Author Report June 5, 2007 Jag har pratat med AI design. De vill ha $250-300 + frakt $50.Ingen säljer dessa i sverige. Om någon fortfarande är intresserad trots priset ,, kanske det går att sambeställa?Jag tar i vart fall hem en inom kort.mvh Tommy. Citera
Recommended Posts