karlepalm July 31, 2007 Report July 31, 2007 Hej!Är från några veckor tillbaka en lycklig ägare av en Mustang Mach 1 Ram Air -72 med en 351C motor och C6-låda.Känslan att sätta sig i den är helt enorm och jag kan inte för mitt liv förstå varför detta köp inte blivit av tidigare. Jag har pratat med många ägare till mustanger (då jag har varit intresserad av dessa bilar länge) och kan inget annat säga än att dom har varit dåliga marknadsförare av bilen. Hade jag vetat om detta tidigare så hade jag köpt en för längesen! Lite om mig:Robert heter jag och är en inflyttad norrlänning. Bor på södermalm i stockholm och är 29 år. Jobbar heltid med att vända papper och diverse andra kontorslikande uppgifter. Så känslan att få lite olja under naglarna väcker många minnen då man var yngre och mekade med skotrar och moppar. Jag har hört att det brukar vara mustang träffar på Årstafältet i stockholm varje onsdag.. stämmer det? Vilka tider brukar det vara?Jag har tusen frågor om de säkert mest enkla till kanske lite svårare saker. Allt från lister till "är det här normalt?"Vill även passa på nu när ordet är mitt att tacka alla er på de här forumet. Har läst en del trådar och till min belåtenhet upptäckt att det är respons på frågor och funderingar. Detta tycker jag är mycket bra.Hade det inte varit för att semstern är slut så hade jag varit ute och kört Mach 1:a hela tiden.En annan detalj kan vara att jag måste efterdra ena toppen på bilen då jag misstänker att den inte sitter som den ska då det läker lite olja här och där. Hoppas vi ses ute nån gång!! Citera
pineman July 31, 2007 Report July 31, 2007 Välkommen till OSS. Du kommer få svar på dina flesta frågor och ett trevligt bemötande när du möter oss. Vi träffas vid Mc Donalds Årsta varje onsdag med start klockan 18.00.Varmt välkommen och grattis till din fina bil..... Citera
Corvette July 31, 2007 Report July 31, 2007 Lite om mig:Robert heter jag och är en inflyttad norrlänning. Bor på södermalm i stockholm och är 29 år. Jobbar heltid med att vända papper och diverse andra kontorslikande uppgifter. Så känslan att få lite olja under naglarna väcker många minnen då man var yngre och mekade med skotrar och moppar. välkommen till Musse skaran...29 bast å drömmer redan tbx te när du meckade me moppen å dylikt... där fick du en allt att känna sig gammal... Citera
Recommended Posts