Arreflod. August 10, 2007 Report Share August 10, 2007 Hej på er!Har nu lagt den sista handen på inredningen och står i valet och kvalet om jag ska lägga klarlack på dörrsidor, qp-paneler d.v.s alla plåtdetaljer som jag lackat med inredningsfärg. Så här ser det ut nu, utan klarlack.Jag har sett både och men hur skall det vara igentligen?Säkert bra om man ev vill skydda ytan för slitage, det är gärna så på sommaren att armbågen hänger på dörrsidan.;o)Mv. Matte Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie S August 10, 2007 Report Share August 10, 2007 Original var det halvblank färg. Det skulle ha samma glans som galonet på säten och dörrsidor ungefär. Jag tycker det ser ganska rätt ut som det är på dina bilder. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arreflod. August 10, 2007 Author Report Share August 10, 2007 Jo det är rätt. Jag har best den från CJ (Usa) och den matchar korr.Men det är bara att jag sett många som har superblankt men det kanske är de som lackat med vanligt lack?Jag tycker nog personligen att den skulle vara snyggt med helblank ytaoch eftersom det inte är en matchnbr bil så finns inget hinder../Matte Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts