Janne64 August 14, 2007 Report August 14, 2007 Är det någon som har erfarenhet av Mustang Dept klädsel ?Jag går i tankar att skicka efter ett set för drygt 2200:- och klä om sätena + baksäte själv men är lite osäker på passform och kvalité . Är det någon som vet mer än mig så är jag idel öra . Citera
Ronnie S August 15, 2007 Report August 15, 2007 Jag har inte själv bytt någon klädsel i någon Mustang, men jag har inbillat mig att klädslarna som TMI gör har väldigt gott rykte. TMI säljer inte själva till privatkunder, utan man får köpa från någon återförsäljare. Klädslarna som Mustang Depot säljer verkar ju faktiskt vara av TMI:s fabrikat. Här är för övrigt en länk till TMI:s hemsida: http://www.mustangupholstery.com/ Citera
Lars Oscarsson cmc383 August 15, 2007 Report August 15, 2007 Hej.Det är mycket liten skillnad på klädslar idag, dom som är avdålig kvalité säljs inte av de stora Mustangdelsåterförsäljarna,en av de bättre är TMI, men det finns flera som är i och av någothögre klass. Klädselbyttarhjälp finns att få b.l.a. av mig Citera
Recommended Posts