kärsta August 26, 2007 Report August 26, 2007 Har en mustang 66-ht som vi brukar ha en camper bakom. Tycker att fjädringen bak känns "svampig" det sitter koni stötdämpare bak.Men jag har tänkt byta till monroe sensa track dämpare eller hijackers.Är det någon som har erfarenhet av dessa dämpare?Hälsningar Kärsta i Luleå Citera
Janne Holm CMC1740 August 26, 2007 Report August 26, 2007 Drar du vagn bakom så kan det vara klokt med Hijackerssom parentes körde jag tre fullvuxna karlar i baksätet igårdå hade jag behövt hijackers Det tog i lite ibland Citera
Purrjo August 27, 2007 Report August 27, 2007 Hijackers är toppen. Vi har satt på dom på våran 69:a fast back. Så nu sliter vi inga bakdäck och bilen ser ut som en Hot rod i baken ( om man har maxtryck).Tommy& Pierre WistboCMC 1391 Citera
kärsta August 29, 2007 Author Report August 29, 2007 Tackar för tipsen det lutar nog åt hijackers.Kärsta i Luleå Citera
Radioman August 30, 2007 Report August 30, 2007 som parentes körde jag tre fullvuxna karlar i baksätet igårdå hade jag behövt hijackers Det tog i lite iblandHe he, tre önskningar på en gång... Det går väl inte Jag såg två fullväxta 50 åringar i baksätet på en Mustang-cab på powermeet i Nossebro i år. Man blev glad av den synen helt enkelt. Ett baksäte för barn men med två vuxna som hade benen på sned och magen under "kontroll" (läs trångt) Citera
Recommended Posts