magnus eriksson September 18, 2007 Report September 18, 2007 YouTube har en hel del bra mustang-material. (Vilket iofs de flesta redan vet men vafan...) T ex denna; http://www.youtube.com/watch?v=8L-JaYsaIyw&NR=1MVH/Magnus Citera
Lars Oscarsson cmc383 September 18, 2007 Report September 18, 2007 Hej.Det är tyvärr den första och den riktiga Mustangen , den gjordesklar och fungerande, man provtävlade lite med den oxå. Som tur är blev den bara ett utspel som togs bort ganskasnabbt, den hade i alla fall en mittmonterad motor och vartvåsittsig, närmare än så här kom man inte den så vällbeprövade sportbilen som fanns i b.l.a England och somman trodde alla amerikanska medborgare ville ha. Vi får alla så här i efterhand tacka Carol för det han gjordemed en engelsk sportbil, han fixade så att det blev en riktigsportbil med prestanda. Citera
Nenne September 18, 2007 Report September 18, 2007 Hej.Det är tyvärr den första och den riktiga Mustangen , den gjordesklar och fungerande, man provtävlade lite med den oxå. Som tur är blev den bara ett utspel som togs bort ganskasnabbt, den hade i alla fall en mittmonterad motor och vartvåsittsig, närmare än så här kom man inte den så vällbeprövade sportbilen som fanns i b.l.a England och somman trodde alla amerikanska medborgare ville ha. Vi får alla så här i efterhand tacka Carol för det han gjordemed en engelsk sportbil, han fixade så att det blev en riktigsportbil med prestanda. Jag vet inte om det har blivit något fel på filen, men jag ser ingen Mustang 1 i den. Den första bilen jag ser i filmen är en Mustang 2, vilken var mer lik den serietillverkade Mustangen med motorn i framänden och baksäte. Citera
Lars Oscarsson cmc383 September 19, 2007 Report September 19, 2007 Hej.Ja Ja fick lite brått och stängde fönstret för filmenför snabbt Mustang I, men den första är den jag skriver om. Den andra Mustangen II är också en färdig produkt1963 som också har namnet T5 som alla tycker är enkonstig benämning på en bil, det är väldigt många detaljer från denna som vid lite ögonkontacktkom att anvädas i lite ändrat skick på 1965-66 års produktion. Det finns ca: 12st olika förarbeten på på Mustangsom ledde fram till den första serie produktionen. Den första serien gick faktiskt under namnet Cougar. Citera
magnus eriksson September 19, 2007 Author Report September 19, 2007 Hej.Ja Ja fick lite brått och stängde fönstret för filmenför snabbt Mustang I, men den första är den jag skriver om. Den andra Mustangen II är också en färdig produkt1963 som också har namnet T5 som alla tycker är enkonstig benämning på en bil, det är väldigt många detaljer från denna som vid lite ögonkontacktkom att anvädas i lite ändrat skick på 1965-66 års produktion. Det finns ca: 12st olika förarbeten på på Mustangsom ledde fram till den första serie produktionen. Den första serien gick faktiskt under namnet Cougar. En så´n här kanske? Citera
Recommended Posts