Jump to content

Recommended Posts

• 1 month later...
Hej,

Någon som vet var jag kan få tag på en ny eller superfin beg km-graderad tavla till min hastighetsmätare?

(Till en 66:a med rund hast.mätare).

Mvh/Anders

:lol:

Tony´s Mustang i Varberg har scalan du söker för under 200:-

• 2 weeks later...

Jag beställde ett från Rolands och han beskrev det som ett transparent märke man kan sätta utan på glaset(hade tänkt ta bort det efter reggning), men när jag får det är det en kopia av en km graderad tavla körd i en kass kopiator, för det vill han ha 100:- + postförskott på 45:-

Hade han varit lite smidig hade han åtminstonde kör det på ett overheadpapper.

Jag är mycket besviken på min första och förmodligen sista kontakt med den firman!!!!!

Jag skall göra en egen mall till att skriva ut på overhead, passande för placering utan på mätarglaset och vill nån ha mallen skickad via mail eller vanlig post så bjuder jag på det.

• 1 year later...

Hej "bullen"

Jag heter Henrik och är son till Roland.

Graderingen som vi säljer är avsedda för besiktning, det har aldrig varit meningen att de ska sitta permanent. Att du uppfattade det som att de skulle vara transparenta måste bero på ett missförstånd. En hundring kanske låter mycket, men det är rätt pillrigt att skära ut tavlan och sedan ska det ju till posten också..

Det var beklagligt att du blev missnöjd, jag tycker personligen att du kunde ha ringt och förklarat så hade det löst sig med pengarna.