October 8, 200717 yr comment_44349 Nu kan man beställa 2008 års modell Mustang med xenonljus. Om någon är sugen på att xenonkonvertera sin musse så ställer vi gärna upp med lite bättre pris på insatserna.Normalpris är 10538kr/sida. Men eftersom vi gärna vill att mustangåkarna skall kunna se i mörkret så har vi ett engångspris (tack vare spons från vår återförsäljare i USA) på 6900kr/sida.Om någon är intresserad att fixa det senaste först så pm'a mig. OBS: ENDAST för medlemmar på mustangclubsweden.
October 8, 200717 yr comment_44350 Bara för att vara nyfiken. Är det motsvarande dessa? http://store.cal-mustang.com/showdetl-7-9151-25-0.html/Simon
October 8, 200717 yr Author comment_44351 Nepps, det där verkar vara något man sätter in i sina vanliga insatser. Dessa är kompletta med drivdon och hela kitet. Ford original såklart. Borde vara rätt bra kvalitet på dom
October 9, 200717 yr comment_44355 Tur man redan köpte bilen färdigkonverterad till Xenon både på hel o halvljus för annars hade de blivit dyrt om man ville konvertera efteråt. De e ju verkligen skitdyrt me konvertering till Mustangerna iaf.Köpte häromdagen Xenon konvertering till min Passat -99:a 1800 Kr
October 9, 200717 yr Author comment_44391 det är lite si och så med xenonljus utan nivågivare. lagen säger att man får ha det, men tolkningen av lagen säger att man inte får det. Obs, detta avser bara USA-godkända ljus.
October 9, 200717 yr comment_44400 Vad jag vet om min bil så var man tvungen att plocka bort xenonljusen innan besiktning på grund av att det är både på hel o halv ljuset.