Jump to content

Låsmuttrar osv


parar

Recommended Posts

Tjenare jag tror jag har orginal låsmuttrarna till min -02 vad jag förstått av det jag läst iallafall, men om jag nu har det så är det någon som vet vart jag kan få tag i en hyllsa till dem? går det tex att ta hem från usa eller nåt?

och vad jag även skulle vilja ha är en orginal domkraft om det är någon som vet av någon sådan?

Link to comment
Share on other sites

Faktum är att offtast går det att banka på en lite för liten hyllsa rätt enkelt på dom flesta muttrar.

Vi säljer sattser där alla är låsmuttrar inte bara 4st = det tar iaf betydligt längre tid... dom är av högsta kvalitet och kostar 600:-

Link to comment
Share on other sites

vill man ha riktigt brutalt stöldskydd så kostar det lite mer. Har man rätt verktyg går det lika fort att få bort låsbultar som vanliga bultar. finns specialverktyg för det.. men somsagt, det gäller att ha rätt verktyg.

Link to comment
Share on other sites

Undrar om det är så noga vilka man har..

Låsmuttrar hindrar ju vanliga svensson (tillfället som gör tjuven, eller va man brukar säga)

Vill de verkligen ha fälgarna så tar de dem.

Har du tappat bort nyckeln eller fick du ingen?

Har du ingen kod till hylsan/nyckeln så åk till någon däckkrängar firma så kan de säkert fixa bort dina existerande åt dig för en mindre summa.

Link to comment
Share on other sites

jo jag har vart på 2 däckfirmor i stan en av dem kunde inte göra nåt utan att förstöra fälgen en del men det var också pga att jag har nå stora muttrar i fälgen och dem hade iget verktyg som kom in där, skit skumt faktiskt

och den andra firman sa att dem kunde svettsa på en massa och dra lös dem.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...