October 11, 200717 yr comment_44456 Har en fråga angående nyinstallation av stereo. Funderat bra länge nu på att stoppa in ngn dvd mediaenhet och har hört att det ska finnas ngn omkopplingskontakt från den amerikanska "DIN-kontakt" som sitter i mussen till en europeisk. Vill ju helst inte klippa av kablarna ifall jag vill installera shaker 1000 igen ngn gång. Men när jag kollade med stereomontören sa han att ngn har ensamrätt på denna import.. NGN SOM VET MER! ?Ps. Lite osäker på om det heter DIN kontakt men gjorde en chansning och hoppas ni förstår vad jag menar..
October 13, 200717 yr comment_44512 Hej det finns kablage på ibay men det är nästan bättre att koppla själv efter shema på shakern skicka din adress så får du en pdf jan@jeesec.se
October 13, 200717 yr comment_44514 menade naturligtvis ebay....http://item.express.ebay.com/Ford-Musta ... xpressItem
October 14, 200717 yr Author comment_44526 Varför tycker du det är bättre att koppla efter schema? Bättre ljud?Tar tacksamt emot pdf som du hade. Tack så mycket!david@fasteredit.se
October 14, 200717 yr comment_44527 JanErik: Jag tar gärna pdf:en också. Skall bygga CarPC så kan vara intressant att se hur ljudet är uppbyggt. daniel@dlinde.seÄr det externa slutsteg kopplade till alla högtalare? Eller är det bara till basarna? Och de "vanliga" högtalare kopplade till själva stereon?Hade ju varit bekvämt om det går att använda org slutstegen o slippa köpa nya. Iallafall i första etappen.//Danne
November 10, 200717 yr Author comment_45366 Tack Jan-Erik för pdf-filen angående hur man kopplar själv.