masken November 20, 2007 Report November 20, 2007 Mustang 5.0GT 94a. HJÄLPBilen stannar.Går bara någon minut, det verkar som om den slutar att slå gnista.Jag har bytt tändspole,fördelarlock,rotor,kablar,tändmodul.Felet har bara blivit värre och värre.Jag kunde åka ett antal mil och den stannade men det var bara att vänta en stund så kunde man starta och köra vidare.Nu så stannar den redan efter någon minut.Vad ska jag göra? Citera
masken November 21, 2007 Author Report November 21, 2007 Ok Någon som vet var man kan köpa en sådan.masken Citera
masken November 21, 2007 Author Report November 21, 2007 Nej service lampan lyser inte.Hur kollar jag dom?Masken Citera
masken January 19, 2008 Author Report January 19, 2008 Har bytt hallgivaren så nu går bilen som en klocka.Tack för hjälpen. Citera
grufman January 19, 2008 Report January 19, 2008 Har bytt hallgivaren så nu går bilen som en klocka.Tack för hjälpen.Ingen orsak Citera
Recommended Posts