gugges November 29, 2007 Report November 29, 2007 HejTänkte köpa en ny koffertlucka utav rolands mustangparts till min 67:a htÄr det någon som har några erfarenheter av dessa bra eller dåliga ?Eller kom gärna med tips om vad jag kan köpa en bra lucka.Mvh Gugge Citera
Lars Oscarsson cmc383 November 30, 2007 Report November 30, 2007 Hej.Roland brukar erbjuda bra begagnade delar, är duinte nöjd så fixar han så att du blir det. Hoppas att du ändå förstår att en begagnad bakluckasom är av originaltillverkning har 40år på nacken. Citera
gugges November 30, 2007 Author Report November 30, 2007 Det är en nytillverkad jag är intresserad av.Mvh Gugge Citera
Roger November 30, 2007 Report November 30, 2007 Roland använder endast vad jag förstått bra reproplåt.Jag beställde två bakaskärmar/framskärmar till en 65 som jag bytte åt en kund och dom var av mkt bra kvalitet och till bra pris. Citera
Gtttggg December 15, 2007 Report December 15, 2007 HejTänkte köpa en ny koffertlucka utav rolands mustangparts till min 67:a htÄr det någon som har några erfarenheter av dessa bra eller dåliga ?Eller kom gärna med tips om vad jag kan köpa en bra lucka.Mvh GuggeHar du köpt en lucka ännu? Annars kan du höra dig för hos Mustangparts i Höllviken. Citera
Recommended Posts