winnerpatric cmc162 December 7, 2007 Report December 7, 2007 HejUndrar bara om det går att flytta bakaxeln något i sidled eller det blir den position det blir när tappen på bladfjädern går i hålet i axeln? Mitt högra däck sticker ut mer än det andra nämligen. Bilen är också 2,5cm lägre på höger sida. Citera
Lars Oscarsson cmc383 December 7, 2007 Report December 7, 2007 Hej.Mitt svar blir inte det du vill ha, ett mycket vanligtfenomen på alla Mustanger, går ibland att lösagenom att lossa bakaxelns U-bultar, flytta axel ochskruva åt. Tyvärr är det nästan så på alla Mustanger mellan65-70 där bakaxeltypen är samma. Jag brukar roa mig att kolla just detta med sidleds-förskutning och skärmkantshöjd höger vänster. Citera
winnerpatric cmc162 December 7, 2007 Author Report December 7, 2007 Tackar för svaret. Var vad jag hört lite om innan också, att det är vanligt. Ska prova o flytta lite på den i morrn. Citera
Recommended Posts