TonyM67 Posted January 4, 2008 Report Posted January 4, 2008 Låter kanske lite knäppt när alla talar och visar sina snygga kromade 5 hålsfälgar Tyvärr så har jag endast fyrhålsf. skulle gärna vilja ha 5 håls men just nu känner jag det lite för mycket att bygga om till 5 håls. Min fråga till er är Vet någon om det finns att få tag på kromade eller Al 4 hålsfälgar som passar en Musse 67ps.Tackar på förhand Quote
CMC-49 Posted January 4, 2008 Report Posted January 4, 2008 du kan få köpa mina 15X7, 100 ekrade fälgar utan däck som är som nya för 5000:- då jag har byggt om bilen till 5bultat.Passar perfekt till 67-68 med max 195\65-15 bredd på däck om man har sänkt bilen.fälgen syns på avataren eller gå in på garaget.org och titta om du är intresserad. Quote
TonyM67 Posted January 5, 2008 Author Report Posted January 5, 2008 Tackar för erbjudandet ,,Jag återkommer eventuellt till dig ,kanske det dyker upp fler alternativatt välja på Men ditt erbjudande är klart intressant.Tackar Quote
Recommended Posts