Jump to content

Recommended Posts

Hej alla mustangägare,

Nu kan det bli lite ostrukturerat här då de senaste dagarna har bestått av ca 100 mail om dagen som krävt svar i jobbet... :shock:

Jag har en kanske lite märklig fråga.

Till original handböckerna, antar det ska finnas en liten praktisk mapp, eller?

Jag är lite petig med dessa små detaljerna ibland och min fick nog ben hos importören.

Ingen som har en extra ;) , mappen då, böckerna har jag.

Skämt åsido, är det någon som vill ta en bild så jag vet vad det jag ska jaga efter?

Tacksam för hjälp - och visst är det någon som vet var de går att beställa annars - I'm all ears.

Hej Evert o Linde,

Själva "böckerna" och även den du nämner Evert har jag (utom interactive CD:n, men vet inte om den är "standard").

Linde, lysande, då får jag höra med honom om inte det kommer något svar under dagen från Grufman själv.

Såg ett "objekt" på E-Bay, men de vill inte skicka till annat än inom USA. Ser ut som ett gammeldags "pennskrin" med dragkjedja och i svart tygmaterial.

"pennskrinet" låter som det jag menar.

Skicka ett meddelande till han på ebay pch fråga om dom kan skicka och vad dom vill ha o frakt.

Ofta fungerar det bra för dom. Och det är ju inget stort o klumpigt heller.

Nån CD har jag inte heller till min.

//Danne

• 2 weeks later...

Allt är inhandlat nu via E-Bay.

En komplett sats "owners manual" med mapp och allt, ca 5-6 items(även CD:n).

Även ett extra original larmtrycke som jag fick igår (detta har jag programmerat själv och det funkar toppen).

Även en verkstadshandbok på CD och en original försäljningsbroschyr var jag bara "tvungen" att köpa. ;)

Lite pryttlar till Rodden blev det också medan jag höll på.

Summa summarum "only peanuts" - men kan bli dyrt i längden då det är så enkelt - för enkelt.