pools January 30, 2008 Report January 30, 2008 Hej!För några år sen' frågade jag om någon kunde ge mej uppgift om var hålenför högtalare och "door lights" skall vara. I dörrar och karm alltså. Fick inga svar så därför frågar jag igen. Någon som vet?Mvh. Citera
pools February 11, 2008 Author Report February 11, 2008 Måste nog förtydliga mig. Jag menar hålen för kablarna. Mvh. Citera
CMC-49 February 11, 2008 Report February 11, 2008 He detta kan kanske hjälpa dig för så här ser det ut på min 68cab med lampor i dörrarna ej högtalare men kablarna skall nog gå i samma hål! Citera
fast66 February 13, 2008 Report February 13, 2008 det finns normalt en liten föränkning som ska styra borr eller stans. Kolla om du inte hittar en på motsvarande ställe på dörrfalsen.FInns massor av dessa , tex i motorrum och på kylarramen. Citera
pools February 14, 2008 Author Report February 14, 2008 det finns normalt en liten föränkning som ska styra borr eller stans. Kolla om du inte hittar en på motsvarande ställe på dörrfalsen.FInns massor av dessa , tex i motorrum och på kylarramen.Nja.. det finns nån sorts "markeringar" men dom sitter inte symetriskt i debåda dörrarna. I karmen, eller A-stolpen finns inga markeringar. Så jag trorinte att dessa dörrmarkeringar inte är dom rätta. Men av dej Mats fick jag ju bra bilder att gå efter. Jag skulle bli väldigt tacksamom du kunde ta en bild av hålet i stolpen också Mvh Citera
fast66 February 20, 2008 Report February 20, 2008 på min 66a har jag dessa små sk "dimples" - de sitter iirc mitt för varandra på dörr resp dörrstolpe...men det kan ju vara annorlundapå din årsmodell förstås. Citera
Recommended Posts