Jump to content

Era åsikter om en beg Mustang på Blocket


mill

Recommended Posts

Den är såld. men priset verkade ju vettigt. du kan få en V6 cab för 193.000 såg jag på blocket.....

http://www.blocket.se/vi/14857525.htm?ca=11_s

Ah så den är såld, synd de inte sädar upp på Blocket eter sig. Jag som skulle ringa till dem idag, aja kanske jag gör ändå.

Mja vill helst inte ha cab, och är inte så förtjust i färgen. Men trevligt med tips!

Link to comment
Share on other sites

För mänga mil tycker jag, och varför V 6 när V 8 är roligare, pengen skiljer ju inte så mycket.

Ja hade gått en del = prutläge.

Vill helst ha en GT, det är mer "rätt" i en muskelbil. Är väldigt inne på att importera och kan då få en -05 GT för ca 160'. Fast det tar tiiiid att fixa allt. Se min andra tråd ;)

Link to comment
Share on other sites

Väsbyauto är en firma, som så många andra, annonserar bilar som finns till salu i usa, sen om nån betalar handpenning så tar dom hem den, i förhoppning att just den bilen finns kvar....

Inget nytt bilhandlar-fenomen!

Link to comment
Share on other sites

Väsbyauto är en firma, som så många andra, annonserar bilar som finns till salu i usa, sen om nån betalar handpenning så tar dom hem den, i förhoppning att just den bilen finns kvar....

Inget nytt bilhandlar-fenomen!

.. och det låter rätt bra faktiskt = inget meck själv egentlugen, fast man få ju betala för det, och hur mkt det är värt tål att diskuteras ;)

Ngn erfarenhet av dem?

Link to comment
Share on other sites

I princip kan du lika gärna leta rätt på en fin bil själv i staterna,

sen kontaktar du nån importfirma och säger vilken bil du vill ha och ber dem ta hem den,

då slipper du deras påslag på bilpriset!

Link to comment
Share on other sites

Jepp, har lite funderingar på det.

Har släkt i LA som kan köpa en bil åt mig. Sen har jag kollat upp med nordtrafik.se och där skulle frakt totalt kosta ca 20000 kr.

Alternativet är importresa (se dealster.se) och det skulle också bli billigare. Ska ringa runt och luska lite, men det hade helt klart varit skönt att slippa så mkt jobb (och oro!) som möjligt!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...