Jonasm February 20, 2008 Report Share February 20, 2008 Man kanske ska gjöra en lite press ang ja själv.Bor i en liten by vid namn Hälsingfors, å de är de INTE i Finland, utan mittimellan Umeå/Lycksele i skogarna där.Har en Mustang -69 HT som jag ägt nu i 5 år snart. Som kom till Umeå 1972 och har snurrat på i Umeå sen 1972. Motor mm. 289 motor 351W toppar annan kam å en holley 600, som får jobba igenom en C4a och en 8" axel. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
pools February 20, 2008 Report Share February 20, 2008 Välkommen in i gänget!Varför har jag inte sett till dig? Är du aldrig i Vindeln?Jag är kontaktperson för klubben i Umeåregionen, så har du några frågor ang.klubben är du välkommen att ringa mig. Telnr. och e-post finns på hemsidanför övre norrland.Klubben kommer att ha två träffar i sommar, Wheels Nat´s i Umeå och Motorveckani Lycksele. Mera information senare.Mvh. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonasm February 20, 2008 Author Report Share February 20, 2008 Ja se där. Nä inte är de ofta man är där med Mussen. Men ja ser att ja får bätra mig ang de Ja brukar va på Wheels Nat´s och Motorveckan i Lycksele. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Punkan February 21, 2008 Report Share February 21, 2008 VälkommenEn liten fundering.E det någon som vet hur många äldre mustanger det finns i Sverige? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Oscarsson cmc383 February 22, 2008 Report Share February 22, 2008 Hej.Lägg gärna in om dig och din Mustang i ämnet Mustangklassikerägare 64½-73. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonasm February 23, 2008 Author Report Share February 23, 2008 Hej.Lägg gärna in om dig och din Mustang i ämnet Mustangklassikerägare 64½-73. Ja ska de så fort ja blivit medlem i cmc Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Oscarsson cmc383 February 23, 2008 Report Share February 23, 2008 Hej.Du behöver inte vara medlem för att lägga in ett inlägg,Inlägget jag menar är det som är klistrat på ForumämnetGenerela Mustangfrågor. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
CMC 1061 Berra February 23, 2008 Report Share February 23, 2008 Hej och välkommen. Gillar din bil med.Berra Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts