Royen February 24, 2008 Report February 24, 2008 Hallå allihop, ny här så jag tänkte att en presentation kunde passa.Roy är namnet om någon undrar, jobbar som ställnings montör, 22 år i år och köpte min mustang på 21 års dagen, Svart/svart 05 GT.Bor i Slöinge strax under Falkenberg på västkusten. Det enda som är ändrat på den är ford racing muffar på, har en MGW short shift, steeda CAI+mjukvara från brenspeed och ny instrument cluster i garderoben som ska installeras efter semester. Givetvis rostskyddad och skydd lackerad.Så detta är jag, hejsan allihop Citera
Lars Oscarsson cmc383 February 24, 2008 Report February 24, 2008 Välkommen in i Mustangdårarnas värld. Citera
CMC 1061 Berra February 25, 2008 Report February 25, 2008 Kan bara hålla med Lars. Välkommen.Berra Citera
RoTe February 25, 2008 Report February 25, 2008 Välkommen!Är själv oxå ny här, bara ägt min bil sen i torsdags. Måste säga att mustangen klär sig bra i svart! Citera
Recommended Posts