CMC 1061 Berra February 26, 2008 Report Share February 26, 2008 Som man är nyfiken. Jo jag undrar hur många 69HT finns i vårat avlånga land. Har inte varit intresserad förut. men på senare så har intresset för allt med mustang att göra tagit över. Så hjälp mig med min lilla fråga.Berra Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
pools June 13, 2008 Report Share June 13, 2008 Hej!Sitter och går igenom äldre inlägg och hittar det här. Jag själv har inget svarpå frågan, men man kanske kan testa med bilregistret. Jag vet inte om mankan få fram sån specifik information. Nån som testat? Vore ju rätt kul att fåveta om sin egen modell.Mvh. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnB June 13, 2008 Report Share June 13, 2008 Som man är nyfiken. Jo jag undrar hur många 69HT finns i vårat avlånga land. Har inte varit intresserad förut. men på senare så har intresset för allt med mustang att göra tagit över. Så hjälp mig med min lilla fråga.Berrahttp://www.mustangclubsweden.com/phpBB2 ... highlight=BTW minst 63 stk 69 HT i Sverige John Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr Frelin April 27, 2009 Report Share April 27, 2009 Tänkte beställa en ny "crossmember" som sitter under tråget på min 68:a... törs man köra utan den eller är det bättre att låta bli? Farsan kommer förbi i helgen och vill åka en tur... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonasm April 27, 2009 Report Share April 27, 2009 Hmmm 62 isåfall min är inte till salu Har de nån stanns, ska kolla. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
CMC 1061 Berra May 2, 2009 Author Report Share May 2, 2009 Tackar för svaren. Och så får man lära sig lite mer igen. Bra va?Berra Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts