johnny76 Posted March 3, 2008 Report Posted March 3, 2008 Hej! Tänkte göra en presentation. Jag heter Johnny,är 31 år och bor i Norsborg (förort till Stockholm). Tyvärr äger jag inte någon Mustang ännu men är min favoritbil. Har som intresse att bygga modellbilar,gärna Mustanger och tänkte vara med här för att få lite fakta.Någon som vill veta mer om mig,Fråga på.Johnny Quote
Lars Oscarsson cmc383 Posted March 3, 2008 Report Posted March 3, 2008 Då tycker jag (VI) att du skall vara välkommen, vi sombrukar försöka att svara på frågor, kommer givetvis attsvara även på dinna frågor. Quote
Lassemålare CMC 2071 Posted March 8, 2008 Report Posted March 8, 2008 Tjena och välkommen i gänget ( Corallen) Snart så skaffar du också en Mustang MVH Lasse :boss :boss Quote
pools Posted March 8, 2008 Report Posted March 8, 2008 Hej, och välkommen in i gänget!Ett bra sätt att hitta en bil är att bli medlem. Talar av egen erfarenhet. Hittadeinget bra förrän jag gick med i klubben. Hittade min drömbil i Landskrona.I en annons i Mustang Forum. (klubbtidningen) (Är du med Mats?)Mvh. Quote
Fröberg Posted March 10, 2008 Report Posted March 10, 2008 Hej! Tänkte göra en presentation. Jag heter Johnny,är 31 år och bor i Norsborg (förort till Stockholm). Tyvärr äger jag inte någon Mustang ännu men är min favoritbil. Har som intresse att bygga modellbilar,gärna Mustanger och tänkte vara med här för att få lite fakta.Någon som vill veta mer om mig,Fråga på.JohnnyHmmm.... Är uppväxt i Alby och är också 31 år...Du råkar inte heta Strömberg i efternamn Quote
johnny76 Posted March 10, 2008 Author Report Posted March 10, 2008 Hej! Tänkte göra en presentation. Jag heter Johnny,är 31 år och bor i Norsborg (förort till Stockholm). Tyvärr äger jag inte någon Mustang ännu men är min favoritbil. Har som intresse att bygga modellbilar,gärna Mustanger och tänkte vara med här för att få lite fakta.Någon som vill veta mer om mig,Fråga på.JohnnyHmmm.... Är uppväxt i Alby och är också 31 år...Du råkar inte heta Strömberg i efternamn Nej, jag heter Andersson och är uppväxt i Södertälje. Har bott i Norsborg de senaste 3 åren.Johnny Quote
johnny76 Posted March 10, 2008 Author Report Posted March 10, 2008 Vill först och främst tacka för alla välkomnanden. Jag ska nog en dag hitta en Mustang,drömmer om en fastback från -69 eller -70. Fast det kan gärna bli en äldre eller nyare också.Johnny Quote
Recommended Posts