matsberg March 9, 2008 Report March 9, 2008 Hej.Har någon bytt enbart dammskydden på P-ändarna?Det är inget glapp, utan enbart hål i gummit.Skulle vara kul om det gick och billigt./Mats Citera
Janne Holm CMC1740 March 9, 2008 Report March 9, 2008 Har faktiskt inför en besiktning lagat ett gummi provisoriskt med ettgummilim från biltema Det här är väl en ca tre år sedan blev permanent håller fortfarande ihop då jag kollade senast (på en annan bil än mussen)men jag tror att P-ändarna inte är så dyra till mussen Citera
matsberg March 9, 2008 Author Report March 9, 2008 Drygt 100$ på NPD, men det vore ju smidigt med bara gummihättorna för 12$/Mats Citera
Janne Holm CMC1740 March 9, 2008 Report March 9, 2008 Drygt 100$ på NPD, men det vore ju smidigt med bara gummihättorna för 12$/MatsAllt behöver inte vara billigare i USATror faktiskt de är mycket billigare hos Hansen typ en dryg trehundringHar tyvärr prislistor på kont i Norrköping så jag kan inte kolla idagMen du kanske tänkte byta alla fyra då blir det en dryg tusing förstås Citera
Nenne March 9, 2008 Report March 9, 2008 Drygt 100$ på NPD, men det vore ju smidigt med bara gummihättorna för 12$/MatsAllt behöver inte vara billigare i USATror faktiskt de är mycket billigare hos Hansen typ en dryg trehundringHar tyvärr prislistor på kont i Norrköping så jag kan inte kolla idagKnappt 26 dollar styck hos NPD (2008 ärs katalog) är väl inte alltför illa, med dagens kurs så borde man klara sig under 300 kr styck. Citera
Ronnie S March 9, 2008 Report March 9, 2008 Nu pratar ni om hela styrleder för $26/st va? Nuförtiden finns det ju även lösa gummidamasker hos de flesta leverantörer (i USA i alla fall), precis som Mats funderade över. Till -66 finns två modeller, beroende på om det är original eller "replacement" styrleder. http://www.virginiaclassicmustang.com/c ... temid=SU58http://www.virginiaclassicmustang.com/c ... emid=SU239 Citera
matsberg March 9, 2008 Author Report March 9, 2008 Ronnie, det är precis dessa jag tänkte försöka med, funkar det inte så hinner jag ta hem hela P-ändarna före säsongen./Mats Citera
Recommended Posts