March 10, 200817 yr comment_50762 Hej är det någon som har har renoverat en växelåda på en stiga åkgräsklippare? Är det något man klarar av själv?
March 10, 200817 yr comment_50794 Brukar inte åka gräsklippare, föredrar Mustang..... Heheheheh MVH lasse
March 11, 200817 yr comment_50814 Är e Jerico eller Lenco i den? :-- Jajaaa, inget konstigt där, plocka den i bitar så ser du. Kanske det sprätter lite fjädrar och kulor ur den når du öppnar locket, men who cares? :shock:Leta efter sprangskiss, du får väl en sån från kundsupport?
March 19, 200817 yr Author comment_51213 Någon som vet vad det ska vara för olja i dessa? Eller ska det vara fett bara? För nu när jag öppna lådan var det bara en grå sörja mer liknade fett fast inte ? ? ?
March 20, 200817 yr comment_51252 Någon som vet vad det ska vara för olja i dessa? Eller ska det vara fett bara? För nu när jag öppna lådan var det bara en grå sörja mer liknade fett fast inte ? ? ?Om jag var du, skulle jag ringa upp dem som säljer åk-klippare och fråga dem om för typ av olja/fett. Kanske de vet nåt.