elboy cmc 388 March 10, 2008 Report March 10, 2008 Hej är det någon som har har renoverat en växelåda på en stiga åkgräsklippare? Är det något man klarar av själv? Citera
Lassemålare CMC 2071 March 10, 2008 Report March 10, 2008 Brukar inte åka gräsklippare, föredrar Mustang..... Heheheheh MVH lasse Citera
ThomasFB March 11, 2008 Report March 11, 2008 Är e Jerico eller Lenco i den? :-- Jajaaa, inget konstigt där, plocka den i bitar så ser du. Kanske det sprätter lite fjädrar och kulor ur den når du öppnar locket, men who cares? :shock:Leta efter sprangskiss, du får väl en sån från kundsupport? Citera
elboy cmc 388 March 19, 2008 Author Report March 19, 2008 Någon som vet vad det ska vara för olja i dessa? Eller ska det vara fett bara? För nu när jag öppna lådan var det bara en grå sörja mer liknade fett fast inte ? ? ? Citera
Gtttggg March 20, 2008 Report March 20, 2008 Någon som vet vad det ska vara för olja i dessa? Eller ska det vara fett bara? För nu när jag öppna lådan var det bara en grå sörja mer liknade fett fast inte ? ? ?Om jag var du, skulle jag ringa upp dem som säljer åk-klippare och fråga dem om för typ av olja/fett. Kanske de vet nåt. Citera
Recommended Posts