Jump to content

Mustang i Eskilstuna R.I.P


Gäst

Recommended Posts

I Lördags gick en kanonfin Mustang upp i rök då det mekades med den.

Vet ej omständigheterna men tydligen var det under hantering med bensintanken i närheten av en byggstrålkastare?!?!

Läs här.

http://www.folket.se/Article.asp?Article_Id=80867

Det ger oss alla en påminnelse om att vara försiktiga och tänka på säkerheten i garaget.

Inte bara bränder utan liv och lem också.

*Safety first* som de säger !!!!

Link to comment
Share on other sites

Hej allihop.

Det var min bil som brann upp.1,5 års renovering och en massa pengar gick upp i rök.Klarade livhanken med en hårsmån,högerarmen brann upp ganska rejält 2.a gradens brännskador,så jävligt det kan vara.

Jorma

Link to comment
Share on other sites

Gud va hemskt, hoppas att både bil och arm läker!

Naturligtvis går hälsan i första hand, men man förstår att även en bit av själen gick sönder i olyckan.

Hoppas verkligen att du hade ngn form av försäkring, pengar kan inte ersätta en skadad arm, men åtminstone en del av pengarna du lagt ner i bilen....

Link to comment
Share on other sites

Det lät inte roligt för dig men tur att du klarade dig relativt helskinnat ur infernot.

Ett bilskrälle är inte värt dom kroppsskadorna

Jag råkade av en tillfällighet åka förbi just när det brann och det såg ganska våldsamt ut ?

Ordnar det sig försäkringsmässigt?

Det brukar vara ganska dåligt med det oftast med sånna bränder.

Krya på dig!

Link to comment
Share on other sites

Hej.

Här kommer en bild på eländet.

Min försäkringsman kommer på Måndag efter semester så jag får ta ett snack med honom så får vi se om vi kommer överrens.Bilen var iallafall helförsäkrad så vi får se hur det går.

Jorma

Link to comment
Share on other sites

Hej Allihop.

Är tillbaka på banan igen efter branden.

Armen ser ut som en grillkorv men det läker väl.

Fick klart med försäkringsbolaget och det gick mycket smidigt tyckte jag.

Ett stort tack till Lennart Mård på Länsförsäkringar som har skött det mycket bra.Kan rekommendera dom.

Ska försöka hitta en ny cab så man har någe till sommaren och när grabben tar studenten.

Jorma

Link to comment
Share on other sites

Hej Allihop.

Är tillbaka på banan igen efter branden.

Armen ser ut som en grillkorv men det läker väl.

Fick klart med försäkringsbolaget och det gick mycket smidigt tyckte jag.

Ett stort tack till Lennart Mård på Länsförsäkringar som har skött det mycket bra.Kan rekommendera dom.

Ska försöka hitta en ny cab så man har någe till sommaren och när grabben tar studenten.

Jorma

Villken tur att det löste sig OK. Hóppas att armen läker fort också, och att du inte skadat några nerver eller nått sådant hemskt.

En cab till studenten är ett måste =). Tyvärr tog jag aldrig studenten, började jobba istället.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...