Lassemålare CMC 2071 March 29, 2008 Report March 29, 2008 HJÄLP är det någon som har något knep för att få ditfiltret i framflygeln på en 94a alla tipps motages med tacksamhet. Citera
Daniel Linde March 29, 2008 Report March 29, 2008 Hmm hur menar du nu?Jag hade ett spoilermonterat filter på min 95a GT.Minns inte vilket märke. Men va nått av de vanligaste.Minns att jag höll på en stund men det gick. Följde inte med nån anvisning? Har för mig jag fick föra upp filtret underifrån spoilern, men kan ha fel.//Danne Citera
Lassemålare CMC 2071 March 29, 2008 Author Report March 29, 2008 Filtret ska sitta ute i flygeln, du vet där orginal prylarna sattDet kromade röret går till hålet sen skall filtret sitta utanförmen filtret är srtörre än hålet, så det måste sättas på utifrånmen vill hellst inte plocka ner halva bilen. Några tipps. MVH Lasse Citera
Daniel Linde March 29, 2008 Report March 29, 2008 Ja som jag mindes det då.Jag tog hjälp av en extra hand så låg jag under bilen och körde upp filtret underifrån. Sen fick jag på det o skruva åt det. Nått i den stilen va det.Jag kom alltså åt underifrån utan o behöva plocka av nått.. möjligt att jag kanske plocka av däcket.. det minns jag inte... har dock inte för mig så.//Danne Citera
Lassemålare CMC 2071 March 29, 2008 Author Report March 29, 2008 Tackar tackar skall engagera sonen i morgon så ska det väl gå bra Föresten var det väl dig jag såg i Sandviken, eller. Mvh Lasse Citera
Daniel Linde March 29, 2008 Report March 29, 2008 Japp det stämmer bra det, det va mig du såg i Sandviken Är dags för Sandviken igen den 31 Maj, och då har även CMC Dalarna en träff vid volvo tror jag det va.Lycka till!Danne Citera
Recommended Posts