April 11, 200817 yr comment_52367 Min polare sa idag att han hade sett en Kolsvart Mustang Saleen 2005:a med tonade rutor o tonade framljus i Jönköping? Nån som vet om någon som har en sån i Jkpg trakten? eller om ägaren själv hänger här på forumet, vore kul att få veta lite mer om den isf.
April 12, 200817 yr comment_52404 På lunch rasten i fredags såg jag en grå mustang med svarta stripe Foose grill och Boss huv med en tjej bakom ratten. Och en vit 70ht som jag aldrig sett tidigare.
April 12, 200817 yr comment_52413 På lunch rasten i fredags såg jag en grå mustang med svarta stripe Foose grill och Boss huv med en tjej bakom ratten. Och en vit 70ht som jag aldrig sett tidigare.Tjejer bakom ratten - nu börjar jag bli orolig..... Hoppas de inte är med i CMC.... för det här är väl en Club för män.....
April 12, 200817 yr comment_52414 Vi får hoppas att det inte var mormor som var ute och luftade Mussenistället för Cobran.Berra
April 12, 200817 yr comment_52417 Vi får hoppas att det inte var mormor som var ute och luftade Mussenistället för Cobran.BerraDen var super Berra.... garvar gott.... å tänk om det var insuget hon testade (usch nu blir jag väl anmäld....)
April 12, 200817 yr comment_52418 Det är värre om hon försöker att sätta sig på växelspaken. Det kan bli en riktig rökare.Berra
April 12, 200817 yr comment_52420 Det är värre om hon försöker att sätta sig på växelspaken. Det kan bli en riktig rökare.BerraMed risk att bli klistrad till snusktråden....En mormor är väl alltid utrustad med "Cold Air Intake", extra smörjnipplar och dubbla pipor......
April 12, 200817 yr comment_52428 DET JAG SÅG VAR EN SÅDAN DÄR SKANDAL BUEATY ELLER VAD DOM NU KALLAS I 08 LAND!!!!!!!!! RATT LÅSEN STÅR FORTFARANDE RÄTT UPP
April 12, 200817 yr comment_52429 DET JAG SÅG VAR EN SÅDAN DÄR SKANDAL BUEATY ELLER VAD DOM NU KALLAS I 08 LAND!!!!!!!!! RATT LÅSEN STÅR FORTFARANDE RÄTT UPPRattlåsen... helt magiskt.... det gäller att köra med öppna spjäll annars hindrar ju brallerna funktionen.... HeHe